今日同暉暉,阿kay,肥仔,C詠,肥軒,ho ho...等去睇〔哈利波特〕
套戲都唔錯,值得推薦比大家
睇完戲後去影貼紙相,我同ho ho企係出面呆等...真係超無聊
本來打算去信和,但係因為老豆嘅「召喚」而返屋企...