同BB一齊咗3個月喇!今日係3個月記念日+情人節嘅日子
放學走咗去BB屋企做準備,佢阿哥好識做咁開門俾我,等我可以俾個驚喜BB
至於禮物緊係一早準備好,就係情侶戒指喇
其實今日係學校都食咗好多朱古力,我真係覺得好甜...但係我十分期待BB整俾我食嘅朱古力呀!
期待!期待!BB應該就返到,我都係快d準備哂d野先!