今日應該係4個月記念日,可惜一切已經再冇任何意義
就係呢個記念日嘅前一日,俾我發現咗佢竟然一腳踏兩船
我知嘅時候簡直係晴天霹靂...
不過雖然呢件事係好傷心,但係我都冇喊到,因為我應承過一個人以後都唔會再喊
BTW,過咗一日已經回復心情,但係相信有一排都唔會再拍拖,唔知呢種係唔係逃避嘅心態呢?