BB兩個月快樂!
我地兩個小情侶已經喺埋一齊2個月啦喇!連家長都見埋,你冇得走喇
就連你個阿哥都認同我,冇野可以阻到我地一齊
呢排因為要考試所以小咗出街,但係紀念日又點可以唔理呢?數學呢科我已經放棄咗好耐,終於抽到時間一齊出街食飯。