2007 年 6 月 10 日 星期日  |
| 2007-06-10 |
我每過一日,,就痛苦一日..
為何要繼續痛苦,,
我好知我點解為左佢..
就要繼續痛苦,,繼續傷心..
我覺得自己做人好失敗,,
好犯賤..
愈黎愈想死..
愈黎愈唔想生存
為何要繼續諗..
為何繼續痛苦..
有冇一個人同我講...
唉,,
|
2007 年 6 月 4 日 星期一  |
| 2007-06-04 |
what is love?
為何自己都放唔低?
自己灰就好,,搞到d fd 陪我灰..
唉,,想死..
如果你比把刀我都願意死..
等同一把刀插中我的心
痛,,仍然在自己心中痛..
自己此終放不低了.. |
2007 年 5 月 30 日 星期三  |
| 2007-05-30 |
我 真 係 有 時 想 知 道 自 己 做 緊 d 咩,,
女 又 唔 溝,, 又 諗 住 佢,,
每 一 日 都 要 痛 著 咁 過 日 子,,
我 本 身 知 道 明 月 講 個 d 野,,
不 過 係 放 唔 低 就 放 唔 低,,
唔 係 你 想 話放 低 就 可 以 放 低,,
痛 都 係 我 身 上 發 生,,
咁 應 唔 應 該 係 我 身 上 終 結,,
想 放 棄 還 唔 放 棄,,
我 究 竟 過 著 什 麼 日 子,,
什 麼 生 活 ,, 什 麼 有 痛 呢 樣 東 西,,
為 什 麼? |
2007 年 5 月 27 日 星期日  |
| 2007-05-27 |
這 天,,獨 自 食 八 爪 魚 丸..
呢 種 感 覺 不 是 好 好 受...
未 試 過 自 己 食 八 爪 食 得 咁 痛 苦 咁..
有 可 能 以 後 都 係 自 己 食..
獨 自 一 個 人 咁 過..
我 知 道 過 去 左 既 事 冇 得 補 救..
所 以 放 低 呢 2 個 字
好 似 慢 慢 放 低 咁..
呢 d 野 真 係 多 謝 明 月 佢-0- |
2007 年 5 月 23 日 星期三  |
| 2007-05-23 |
其 實 我 呢 種 人 應 唔 應 該 生 存..
不 懂 得 珍 惜..
不 懂 得 哭..
似 一 個 沒 有 感 情 的 人..
不 過 我 還 識 痛 楚,,但 係 我 覺 得 就 麻 目 了..
對 感 情 呢 方 面..
WHAT IS LOVE?
唉.../____\
|
2007 年 5 月 22 日 星期二  |
| 2007-05-22 |
who is true love waits?
我 覺 得 我 自 己 等 待 唔 到 愛..
等 有 何 用..
唉,,我 自 己 做 人 做 成 咁..
有 時 覺 得 自 己 幾 失 敗 下..
逃 避.. 呢 類 野 好 耐 冇 做 過...
我 好 唔 想 再 逃 避 自 己 的 感 情
愈 逃 避 愈 冇 用 ar 自 己..
痛 在 身 上.. 真 係 自 己 冇 用..
放 低 呢 2 個 字...
已 經 做 唔 出 了...
真 失 敗 自 己.. |
2007 年 5 月 21 日 星期一  |
| 2007-05-21 |
以 前 都 幾 鐘 意 食 八 爪 魚 丸,,
因 為 好 食 呢-v- 或 者 有 可 能 同 鐘 意 既 人 食,,
都 幾 好 味,, 不 過 人 都 散 左 啦,,
冇 話 鐘 唔 鐘 意 食....
係 個 度 食 返 八 爪 魚 丸...
有 一 種 好 心 酸 既 感 覺..
有 時 都 覺 得 自 己 太 笨,, 唔 識 珍 惜 佢..
笨 到 想 死 了...
不 過 真 係 唔 多 想 放 低 佢..
放 得 低 個 時 都 唔 知 幾 耐 世 紀...
就 算 你 有bf ,, 但 係 我 此 終 都 係 鐘 意 你..
等 一 世 都 幾 好..
不 過 你 比 唔 比 我 等 你/____\" |
2007 年 5 月 20 日 星期日  |
| 2007-05-20 |
我 今 日 我 好 痛,, 痛 在 自 己 身 上..
點 解 就 要 比 我 呢 種 痛..
想 放 低 就 可 能 放 低..
不 過 就 會 在 腦 海 記 住 你 的 笑 容,, 你 的 開 心 既 樣..
就 算 搵 第 二 個..
見 到 你 同 第 二 個 一 齊
我 此 終 都 會 痛..
正 如 前 幾 日 講
可 否 有 一 個 理 由 放 低 你?
唉,, 呢 幾 個 星 期 會 繼 續 痛 吧 啦... |
2007 年 5 月 19 日 星期六  |
| 2007-05-19 |
我 呢 日 真 係 幾 灰 下- -
唉,,我 好 想 有 一 個 理 由 令 我 放 低 你 一 個..
點 解 個 心 唔 比 我 放 低 你..
今 晚 比 人 拉 埋 落 水- -
頂 .. 問 PO 一 句
話 咁 鬼 少 見 你 上 線
之 後 傻 天 罵 9 我..
當 場 口 啞 哂
關 我 咩 事...
真 係 想 死 了..
每 一 日 日 子 真 係 難 過 地 咁 過'/_______\' |
2007 年 5 月 16 日 星期三  |
| 2007-05-16 |
今 日 真 係 過 了 一 日 勁 悶 的 日 子-,-
唉,, 愈 黎 愈 煩..
愈 黎 愈 想 死,,
呢 個 世 界 點 解 有 咁 多 煩 惱 野,,
愈 諗 愈 煩,,愈 想 死,, 愈 痛..
講 咁 多 野 其 實 自 己 係 咪 多 如
唉,, |
|