@.@"""" 好耐冇同大家見面咯~
總結下尼個假期先: 首先...係打機._."(未試過打咁多機, 一日打成4-5粒鐘A"A)
第2: 就係冇聊啦/.\ 真係好悶...成日都冇野做-.-"
有一個星期家姐去左大陸, 好悶心>3<"因為家姐唔洗同我搶電腦
第3: 返工做野~因為太冇聊...所以就去左茶餐廳度做下野~
我已經學識做水吧啦~ 即係沖奶茶呀coffee呀等等=]
你地想飲下我既手勢就要快啦...我返星期六,日晚(6:00pm-12:00am)
地點: 運頭塘商場金津津 (不過我唔會俾discount你地家xd)
琴日媽媽同家姐返左大陸, 我冇返~
一個人係屋企真係好爽!想做咩就做咩><"
今日佢地返返黎... 間屋噪左好多=.="""""
係咁多先.... 遲d再打啦=]
|