今日...我想死- -"
今日同J去左剪頭髮, 都ok啦剪得...都係咁~
之後返到屋企, 見到班"禽獸"!!!!!!(即係我既唐妹= =)
想死呀!!!!次次黎到都係度大恣破壞....學"唐心"話齋:正一"攞女"!!!!!
佢地食完飯都諗走家啦, 因為我家姐唔係屋企(佢地好鐘意我家姐)
但係...悲劇就係佢地走左既一刻發生.....我家姐遲唔返早唔返就係尼個時候返左黎/.\
結果...班禽獸見到我家姐, 就賴死唔走... (衣家係我屋企度破壞緊-.-"耳仔嚴重受到破壞)
衣家真係有d唔嬲家姐衣家返 囧!!!!
|