北京奧運仲未完家!!!!!!!!!
想信大家其實覺得奧運已經過去左, 但...殘奧既比賽仲未開始呢!
其實大家欣賞正常既運動員精彩比賽外, 更加要欣賞殘疾運動員既精神!
睇下Everyone is No.1既mv, 大家就會覺得殘奧仲好睇!!!!!!(下面有得睇><")
仲有...睇佢地唔理身體既殘障, 努力咁比賽個時, 真係覺得好感動~.~
今日呢...就冇咩野做既= =" 下午就倍何B去剪頭髮...
都係冇咩野做-3-" 想返學...不過唔想讀書xd
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈~
|