尼幾日返學嚕, 其實都冇咩點, 但要努力識d新同學= ="
本身唔太識B班個d女仔-,-"
太好啦!!!!基本上原用5A班既考學班低呵>3<" 太好啦!!!!!!!
中化:謝太<-官方叫法xd(小關) UE:Ms Ho 中史:Ms Leung Geog:Ms Au 文學:林sir~
今日正式上堂啦...但一黎就係一連串既信心打擊-0-"
Ms Leung又話一題要寫2000字...45分鐘要ko...即係扣埋d選題呀諗既時間, 即係1秒一個字!!!!!!!!!!
之後聽小關既中化, 好似好好玩呀~最鐘意就係中國既文化~.~"
UE就...唉...都係好鬼難呀=.="""
Geog...Ms Au話有50%既人攞C @.@"正~
胡sir佢話d英文唔好就唔好讀Hist家啦, 但佢d英文...哈哈哈...全班笑餐飽~
|