嘩哈哈! 我今日開左齋, 俾人扣左分啦! 扣分既原因係.....
"冇張張體溫表貼係手冊度"!!!!!
學校又一新搞作, 真係helloween前嚇死左無數ge學生=口="""""
我先要重申呢個唔係新ge訓導主任華哥ge意思, 唔關佢事。
而真正既幕後黑手卻係....全校最高權力者(唔洗講得咁明啦!)
其實只係佢係早會講過要貼係手冊度, 又冇講明硬性規定, 校規又冇寫, 我都認為只係建議既性質
你講既野就係校規呀! 簡直係荒唐而唔合理!!!
最主要既係我唔明呢條校規有咩作用, 毫無教化作用既校規, 個人主義既校規, 想點!
不過佢出到"不聽從老師指示"就咩都唔洗講, 講左都冇用!
正所謂"師"字都有兩把口, 佢講咩都得家啦!
只係貼同唔貼之間就一分, 你都好兒戲je!
其實我都唔係太着意你扣我個1分, 1分咋嗎, 大把啦我, 只不過真係好好笑lor...
唔講啦... 講下個颱風先, 冇啦啦早左黎, 搞到我地放假ge美夢泡湯左...
最憎就係呢d風, 係要係夜晚黎, 聽朝又會冇事啦.\/.
冇啦啦兩個學會都叫我做職員-0-"""""
|