今日係2009年, 新既一年, 可是... 第一日, 我過得唔太開心/_\
先係剛剛踏入09年既時侯, 証實左一個令我好down既消息... 記得... "數學真係好美麗!" 又記得... 妳送俾我同何B既個個梨...
今日仲有... 媽媽冇啦啦發脾氣~.~" 俾人罵到狗血淋頭咁... 只係睇下電視je... 又唔係冇溫書...
今個2009年... 希望明天會更好啦... 但係... 聽日有中史test。唉~
不過其實今日都唔係太down je ><"