今日呀... Ms Ho呀...嚴重超時呀!!!!!!
個粒野...值3個字咩?! 唉... 好辛苦呀...
標準時間都仲可以遲3個字... 仲要係兩堂lor已經 =3="
全城憤慨XD music考試呀... 唔知唱咩好 囧
今日oxy好緊張咁講左一d其實好平凡既事xd 哈哈!!!
其實我知道來龍去脈呢~