媽媽呀... 我病了。
但感謝神, 我係係星期五病, e+好得7788啦~
如果係星期一先黎病家嘩, geog就死緊=3="
先係感冒, 今日算叫做好返, 但又胃痛..."""
算啦...今次Exam死緊....""" 文學已經死左lu =.="