今日要返學搞個中文學會既元宵節猜謎活動...
話9點返學... 結果11點先真係開工=0="
係度吹水... 搞錯/___\
搞搞下都搞到成點幾先ko... 返屋企竟然冇飯食 囧
好慘慘呵=3="
返到屋企... 突然有好多野要做... 嘩! 做咩咁多人做左功課既?!
我咩都未做 哈哈~ 會唔會死家XD