今日朝早要返三堂課 , 奇怪 ?!
返學果時無咩雨 , 撞到 胡 同 c偉 ,
c偉企得遠d , 但我竟然只係貝到c偉而見唔到胡 ?!
之後佢拍我先知 ~ = ="
第一堂Eng.堂對作業玩完 , 第二堂睇書 , 激唔認真 , 係到玩 ... ^^"
Apple 都喪喪地 , 無啦啦說鬥流眼淚 ~ 服左佢 ...
但係我win左 , 因為我打左個激大既呵欠 !!! ^^"
中文堂 , 今日特然覺得妹妹好人左 , kind 左 ,,,
開心地過左中文堂 ... ^^
放學 , 落激大雨 !!!!! 我同胡要係簷下避雨 , 所以搞到好似做賊禁 ... = ="
係天橋上見到 "狗" 係下面 , 跑 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
返到居企見到紅雨 ?! 畢業禮成唔成事 ?!
之後細雨左 , 但都無得打波 ... = ="
打機 .................................................................
媽媽去左畢業禮 , 得返我係居企 ...
溫書 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
轉左歌 , 叫 愛你
歌手:王心凌
词:hwang se-joon
曲:lee young-min
中文词:潘瑛+谈晓珍+陈思宇
yo yo yo yo cyndi, what~what's wrong with me?(爱你)
yo yo cyndi baby, what's wrong with me?
cyndi, give me your love, you make me sneeze all the time
now now怎么我一直狂打喷嚏在凌晨三点二十六分
let me sing let me sing a song陪你入睡
what is love嗯哼我正在听你要什么都say yes
cyndi i really do love you so
如果你突然打了个喷嚏
那一定就是我在想你
如果半夜被手机吵醒
啊那是因为我关心
常常想你说的话是不是别有用心
明明很想相信却又忍不住怀疑
在你的心里我是否就是唯一
爱就是有我常烦着你
*so~baby 情话多说一点想我就多看一眼
表现多一点点让我能真的看见
oh~bye 少说一点想陪你不只一天
多一点让我心甘情愿~~爱你*
(多一点才会慢慢发现因为你让我心甘情愿)
喜欢在你的臂弯里胡闹
你的世界是一座城堡
在大头贴画满心号
贴在手机上对你微笑
常常想我说的话你是否听得进去
明明很想生气却又止不住笑意
(oh~)在我的心里你真的就是唯一
爱就是有我常赖着你
**就这样一天多一点慢慢地累积感觉
两人的世界就能够贴近一点*
|