今日朝早睇新聞見到要有巨雨 , 所以叫媽媽攞左把居企最大既傘 ~
返到學校 , 校長話如果香港入世界杯決賽週 , 就就延遲考試 ... = ="
禁未姐係講廢話 , 幾時香港先夠料打啊 , 對中國都輸7:0 ... = ="
中國係國際一級賽時中未勝過 ... = = " 想死 !
都係疊埋心水溫書吧啦 ~
Eng 堂 , 好亂啊 ! 唔係太明 ... Ms Siu 講d野搞到好似最後一堂禁 ...
禁最後一堂果時 Ms Siu 有咩好講 ?!
中文 , 對TSA , 無咩特別 ~
小息 , 大事發生 , 姓 "嬲" 果個竟然吓 MS Siu ?! 好火啊 ~ 打佢 ... 打佢... 打佢...
Geog , 歐t 無返 , 睇報紙 , 睇完 , 竟被屈做 Math TSA paper3 (Q1~21)
可憐 ~
Math Test , EASY ~ ^^
Hist , 都係禁 ~
黑雨
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

返歸 , 去左人家裡玩 ... ^^
|