好耐無見 la , 各位 !
大家都知近排考試 , 所以一向不好讀書既我都要努力d la~
我禁耐無寫日記 , 你哋有無掛住我呢 ?! ><"
總括尼兩個禮拜既 exam , Math、IS 都驚驚哋 ... 
其他啊 ... OK la~ ^^"
有日陳Sir 找我叫我俾 $20 賠 prism ... = ="
筆舊脹佢種記住 .......................................... $20 (但我到衣家都唔記得俾 ...)
OK , 今朝打波 , 我d三分波依然禁凖 !!!! Yeah ~
溫 EPA , 幾 easy wo~
打機 ~ ^^" 媽媽拾屋 , 想死 ! 成地塵 , 無左個書桌 ?!
無位溫 Eng. Dict ... = =" 好多字唔識 read , Ms Siu HELP ~ 
英格蘭順利進級16強 , GREAT ~                    
|