嘩~我好耐冇打日記啦~
好!打返中秋節先... 係好耐好耐之前 , 我係屋企打機 , 打左2個鍾 , 正~
係10:30度就同媽咪落左去樓下玩"立竹" ...
我地make左個"中秋"2字 , but唔似 ...><"
then見到人"x立"<=犯法家!!!!! 冇奈lor~
11:45我望住個月光 , 都幾大wo , 好圓呀!!!!!!!!!
到左12:00返屋企 , 瞓 zzz
星期日冇咩做左 ~
今日 , eng堂好正呀~ma siu同我地睇左段片 , 又玩討論 , 正~
我覺得我講個個 point好掂s 家lor~ but冇人理我= ="
Econ堂都係咁冇引 , 眼瞓zzz
文學都係咁正家~ ^^
今晚冇mood溫中史 ><"
|