琴日ms siu係ICQ度同我講佢好似病病地 , 今日佢就真係冇返學 ...
咁就冇左3堂eng堂啦 !!!! 個3堂"教"左d人作文 , 令到我冇得溫econ
中史堂 , ms樑short左 , 講左好多笑話 , 今日突然覺得佢好cute ~
geog test好似好難 , but同灝仔對答案 , 一樣wo~
個B爺又話4:30 on , 叫我等佢 , 到左6:00都冇人影 = ="
econ好易溫呀~~~~~~~~~~