嘩~原黎我成個禮拜冇打日記啦 =="
好~我要由上個禮拜日講起 ...
我要同栗米佢地去深水x到搞忠社個d野 , 結果最後只有4個人去 == "
就係我 , char , 栗米同Apple (我再講多次 , 佢係F.6的) ~
c偉要同女女行街so冇黎 ^^"
巨栗同Apple都著boots , 栗就ok啦 , 但Apple就著得好好睇 ~
好!!!!!行左成粒鐘 , 咩都冇 , 因個d鋪close左...
then去左商場shopping , 食左"龍so糖" , 超正 , thx char~
之後我又去玩個咩diy棉花糖 , 整到好細粒 , 失敗 .................
食左野之後想搭bus直接返去 , 點知俾人老點 , 搞到我同char跑左幾百米 XDDDDDD
TODAY~
冇咩特別 , 係朝早坐左係bench到冇啦啦樑sir起黎問我識唔識ECON d野 , 我冇咩點聽bk
好彩都曉答d , 否則都唔知點死 = ="
放學有hand ball比賽 , 忠社女子竟俾群社迫和 = ="
個比賽搞到我唔記得左去練歌 , 唔知點算好= ="
文學冇read過 , 加油 !!!!!!!!!!!!!
俾d好野你地睇啦~~~~~~
|