今日終於結束左極度悠長而又悶死了的"假期", 回學上課了~
感覺極好! 今天派卷, 成績是哈哈咁... 媽媽呀! 中史乙部死左呀= ="
返學真係好, 是消磨時間極好既方法~ 唯一不足就係要聽書...
不過其實想到之後極長的暑假, 真的不知要幹甚麼好~
我在過去的假期上已經放到厭極了, 比F1-4既心情好唔同, 唔知點解會放到厭...
而且天氣太熱了, 好心的把早會cancel 吧~
今天多得wall 提供相, 我post d有我個d啦~ 有興趣的自看相薄。