今天倒是挺可憐的, 先是打球"跤柴", 好痛呀, 周天= ="
都有一段時候不能打球= ="
還有, 今天要出旺角搞手機, 搞了很久呀... 用了全日... 2點至8點...= ="
走了極多的路... 仲要跤左柴... 不過食左個好好吃的下午茶。
是在彌敦道的扒王之王, 好吃, 平, 又服務好!!! 正!
好!then去左書店, 睇左本"品三國", 好正, 想買但冇$$= ="
個手機...好似搞唔好= =" 又好似ok左...
好!明天要去剪頭髮~ 要型既!