今日好攰呀!!
無啦啦俾我呀媽捉左去踩單車
仲要同兩個"陌生人"踩-.-
仲有呀部單車仲要係虧GE....
踩到我勁攰lor咩事...
路程如下
馬鞍山-->大埔-->馬鞍山<--(全長3.5cm)
係咪好短呢?
得3.5cm(唔信自己搵間尺度)都踩到我咁攰....
唉!!!