今日我煮飯比我個host食
我煮左"炒西蘭花","豆豉鯪魚炒生菜","蒸水蛋"同埋"煎午餐肉"
今次係我第二次下廚
味道比我預期中好
起碼菜有菜味
但係個水蛋就...
不過5緊要
因為佢地未食過真正ge水蛋..
今日係最後一日留係我個host屋企
聽日就會搭N咁多個中頭gE車去5知邊度
禮拜三/四就會番到香港...