LingLingkoey
暱稱: 細細粒的KoEy_玲玲”
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-04
2006-06-18
"__"
2006-06-16
World Cup
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 52
今日人氣: 14
累積人氣: 4571
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 4 日  星期二   晴天


┌幸運之日〞 愉快 分類: 未分類

今日我隻眼好番啦...呵呵呵~

...唉~不過今日係我同老媽子唔知第幾日既冷戰,,

唉**好無奈,,

唔好提啦,,廢事喊>/\<"

一番到去比王美2捉2單野~

1:3就...什麼長就變短就牙...

2:發夾...咁都唔叫樸素,,咁叫咩牙"大佬?!?!

佢話左我成N分鐘,,個個都望住我牙...好樣牙><"

之後係更衣室見KELLY~呵呵"

KELLY要等個個人最尾冇出現到,,呵呵"

不過係KELLY眼中的[2打6]出現左喎~

我地比D掌聲佢~登登登...個個就係黑仔啦+0+

好KAI牙,,SOR-0-"?

小息,,比人串到O洗...

唉...佩夫人牙....我拎你去浸豬籠啦~~~呵呵呵"

>3333333333<"程...不如你過去陪佢啦,,唔好我啦~

CE我又冇做,,唉~比MISS記打...妖...白痴

唔交都要記野...更年期咩...-/\-"唉~

我1個缺點啦...唉**算~~

小HIM HIM叫我KOEY_LING/LING_KOEY

好得2 -V-呵~PTH堂我當MISS冇到~係咁自己做自己野...

最後,,比佢睥者...-3333333-"

LUNCH...完左=/\=

ART堂同街走好好玩,,之後我地成班友仔比MISS罰...

5點先走得...

死人洛B...

我地研究JENNIFER...

3點30分...我同程上去癲左一陣"去點打~又癲過...

反番ART室~

好樣....

之後送程出門口...

5:30走人***

今日過得好正>3333333<



2006 年 4 月 3 日  星期一   晴天


補...留堂!? 分類: 未分類

好痛牙我隻眼>/\<...

比KELLY罵...我成日喊...

其實唔開心咪喊LO...

我介手了~冇事.程牙...你隻手果然好嘔心牙...

一條條...好變態牙D人成隻手都係...唉**

不過我今次介係因為我真係想.......

不過我2後都唔會咁嫁啦"因為呢個細界有好多野,,我仲唔知...

太多野值得我去留戀啦!!^^"不過我玩下先介嫁JA!!

哈哈哈T/\T"

CE冇做~呵呵...英文冇做~呵呵...留堂牙...

妖...唔通要我分2日留咩??>/\<

唉...點知係得英文留...><唉唷唷

好慘牙0/\0~坐單丁位**

無奈死我啦...-/\-"唉~

同珍珍SMS~小云話比MISS睥住,,唔傾得...

唉~好快...真係好快就放啦...哈哈哈~小雲同花花坐...好型***

之後一個2個走洗...衰人...同小雲傾左好多野...多謝你牙...我係咁吐苦水..

!!THX!!之後....冇咩啦~~



2006 年 4 月 2 日  星期日   晴天


[愚][人]不淑[節]補打的>口< 熱情 分類: 未分類

今日一大清早,,反學補IS...

多謝賓SIR牙!!>33333333<

補補下,,我同牙敏去左串王個邊發癲...

笑到牙,,好辛苦牙...

嗯嗯...好彩牙SIR冇嬲者...唔係就死硬

我幾驚佢會講我出門口牙....>嗚<

補完...我,敏彙,程,珍去等牙敏...

出發啦啦啦啦啦啦啦啦~去左食PIZZA>V<

只須20到...不過,,我得17蚊JA!!嘿嘿~

不過我之前大左50幾嫁...唉~

之後我地去2層M記.......HELP牙

我好支力牙...又笑...[支竹腳]...呵呵大笑=00=

行得咁辛苦,,點知牙....冇位...妖>/\<

行街/\/\"食ICE-CREAM((係咪咁串牙??))

我地係咁跌$$,,好PK牙

12蚊都係問珍珍借JA!!!>00<

食個時敏彙係咁串程...-0-"

之後又去M記...我哭了...+/\+

我喊係因為敏彙講個d野好咁動牙...

之後送敏彙補習...珍珍牙,,你比部[升降機]整死未牙

好恐怖牙...又笑...

之後去左喜利買夾牙,,珍珍借左1蚊比我...

哈哈~要找番99蚊...

之後去元朗廣場...珍珍買左像筋...

好好好令令令令牙,,小丸子牙,,ON9既...80幾蚊

不過都值得+MA!!小丸子牙MA!+.+

之後番屋企...

妖,,好衰牙!我同人講愚人節快樂,,點知..

佢話有咁既節咩,,之後我串佢...

點知,,原來佢舍有嫁...之不過係佢玩我...O洗咀啦...

之後我3點先訓,,狂溫書書0.0

一起身我隻眼腫得好恐怖牙...嗚嗚><"

---------------------------------------------------------------

呢隻野原來叫SpongeBob,,好可愛唷...>33333<

-----------------------------------------------------------

呢個係叫...Simpsons!!我細個個時成日睇呢個卡通片嫁..

呵呵~不過愈睇愈樣衰...SHIT><"



2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天


*TODAY* 分類: 未分類

唉...好慘牙.\/.今日又搞錯左D野啦

DAY6 2為DAY1...

上次2次又係咁”好廢...呵呵呵

我發覺我好似好耐冇講過粗口啦><

之後,,點呢...?

係牙...有2科歷史堂((CH&H))

嗯嗯*小息見到王尾2...

我同CY淆到調頭走-_-

好無奈...

之後...

英文堂,,我...我得個37分JA∼!∼嗚嗚嗚嗚嗚嗚

不過係57分先係X分...唔識打牙...

LUNCH我想食面...就同唔到CY&茵茵食..同2個〔敏〕食喇SOR!!!!!

之後IS堂同朱朱SMS,我牙SD左成9個字

佢先收到喎...真係比佢吹B脹...

係牙*KELLY好慘慘牙@_@比PIOUS同洛玩

嗯嗯*之後冇    咩好特別既既事發生啦...係牙**

放學...唉∼

點解佢知道我個名嫁><”

不過我係胡+0...唔係胡+盈-V-

好想講粗口**

唉!!!聽日愚人節都冇得玩人...好可〔鄙〕牙牙牙__

因為〔〔玩就係我本色,玩就係我天性啦〕〕

PS,,林講進...你唔好睇小我牙

我都學過跆拳道嫁...仲係差3級就黑大=.=

唉...好廢...唉....個個都溫書嫁...

我係唔會溫嫁...呢次**因為我溫左都唔會合格嫁...

嗚嗚嗚**



2006 年 3 月 30 日  星期四   晴天


補打嫁... 分類: 未分類

PE堂,,

對唔住牙**我真係唔係玩野嫁...

係我真係唔識打波,,咩波都唔識打嫁我...唉

好廢!!><"仲要比人笑TIM...

我都話我唔係玩緊閃避球嫁...嗚!嗚!嗚!

好慘牙,,我一定要比心機學打籃球同排球牙!!-V-"