今日,,一出門見到何嘟芝*諗住行快d追佢啦...
之後佢好似跑步咁行得好好好快-口-"就冇理佢
見仲有大把時間,,慢慢行啦"行到個媽路-0-"
見到一個物睇,,他是穿著白記的校服-0-是名叫黑仔的人兄
有冇咁有緣牙大佬,,琴日番又見到佢,,放學又見到,,E家又見
好好玩!!*>3<...CY仲勁啦*連續見到最唔想見個3個...
[屌]左新位-0-"
一番到去係到嗌好唔寫得[唔超紅]!!因為同唔超紅坐勁勁勁好玩牙..E家冇得同佢坐...唉
好啦...我...我...我唔見左本中文默書BK''=口=
點算牙**等留堂-0-
下,,又搵番牙..MATHS堂真係多謝[周周]((CY改嫁))-00-
佢教我MATHS牙,,好咁動...不過我比佢狂打>/\<
跟住,,唔講-00-LUNCH去東記食~
好飽,,去買擦膠
我屌屌屌,,點解牙[天牙]我買唔夠10分鐘,,用都冇用過
又唔見...哈哈**我連續2個擦膠唔見左啦"
當場好想喊...點解我咁冇用嫁...嗚嗚**廢柴玲!!!!!!!!屌
我2後唔要用擦膠啦,,最多咪受手指OR塗改液LOR!!!>/\<
之後同林+琪睇得故書...好好好恐怖"
我屈林+兒幫我抄筆記...THX>3<"哈哈
好好人牙佢"
放學我叫何嘟芝陪我一齊番學-V-
比牙鄒志聰串-V-
算*CY都陪我啦!!!!嘿~
好驚驚>V< |