| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 2 月 25 日 星期六  |
| 我的身邊** |
分類: 未分類 |
今日好開心!!我發覺原來我身邊有好多人好錫
XENIA就你第1個"係事情發生之後,,佢係第1個同我講咁多安慰我既說話嫁,,
佢仲教識我好多野"過去還過去,,
[[忘記過去,,努力面前]]
無限個THZZ比佢,,CY,,茵茵,,敏,,敏彙,,KELLY,,牙珍同好多人兄:]
唉**
---------------------------------------------------------------------------------------
今日番榮茵喎...哈~我睇番之前D人寫個D名名
第1個睇到牙敏個名,,嘿!仲有好多好多啦>V<"
之後去[白]啦一路行,,一路低頭...因為對面+V+
好樣衰咁!
上到去同D F.3吹水,,哈-3-又比人笑啦!
同比D野牙珍睇*
之後比媽咪叫我[的]細佬番學牙!!FUCK!!!!!!!!!!!
搞到我冇得去見MISS!
我細佬激到我喊,,狂喊*好慘咁"妖@/\@
之後3點幾同牙敏食LUNCH**嘩~爆爆正牙:>
牙敏隻[2玩]令牙"我個隻一早比我[對林]啦...
狂講牙咩咩咩,,好爽牙"^^
我不要給她咁染呢!!
講通宵,,哈哈
唉*我冇左個FD牙,,牙敏都冇左個FD TOO!好慘牙我地
牙敏個句:有咁耐嘟嘟,,有咁耐嘟叫"嘩**好正牙
仲精過我句精句!!嘿~嘿~
之後去7仔,,[令]野,,嘩*牙敏勁爆爆~
PINSESS++PINSESS!!好野野~
之後又講個D野啦~講左成日"嘩**好令牙"YAYA~
佢D野咁多,,我地行左成日都講唔完牙">3<
之後3X書局牙,,我想要周[[麗]]淇個本書牙,,THZZ哈哈
哈哈~好樣牙><"嘿~之後又周街行啦"
發覺同牙敏行先係最最最正嫁"好開心心
PLAYBOY袋哈~又笑___
又講啦"><牙敏係好慘嫁...
之後,,下雨喎=口="
若無其事牙^^"
係元朗廣場BUy NIKI書同,,什麼什麼甜甜圈的約定牙
牙敏都BUY左呢!!簡書都簡到6點-00-"
之後行左好耐好耐啦"
搭霸王車~~
天黑黑!!~去[[X碼通]]
*111#<<JUST REMEMBER IT!!
NOT YOU AR,,牙敏!!你係PEOPLE黎嫁,,傻婆婆~
之後去秘密地點到BUY野>3333<"
係咁啦"番屋企**又有蝦look野啦"
[[你]]唔通牙敏比我咁染左"哈哈...死啦><"牙敏牙
咩[[你]]牙...好搞野"><~><~><~><~><~><~><~><~><~><
爆笑笑*******
之後我就享受人生,,
之後同人msn啦"好開心,,好多人都好錫我啦**THX好咁動牙
之後,,咁LOR]]*冇咩LU*嘿嘿
PS,,MISS話我下年可能有得讀精英班牙,,好YAYAYA牙>333<
我要比心機D牙"下年點都唔要再讀屎班牙牙牙牙牙~~~YA!
|
2006 年 2 月 24 日 星期五  |
好正唷**  |
分類: 未分類 |
今日激開心牙,,
我今日一返到學我就同人講我要比心機讀書,,下次TEST拎第1
((我之前係唔知GA,,))
之後洛去啦"我仲笑住咁講,,''洛B有得拎都未輪到我啦''
點知個人就叫我個名名,,哈哈>3<
我呆左一陣先出去!!
>/\<好咁動牙!!!!!!!!!!!!!!牙BA,,牙媽,,我得左啦-3-"
好開開心心牙
好多人同我講,,公是公是牙
不過,,我最同我講公是既冇佢份,,好唔開心牙
不過*唔打緊啦"
嘿嘿"
我係咪發緊夢者**
之後我同劉SIR講我吹雞!
佢O咀咁望住我>V<"哈哈
原來我班係第1,,級係93喎~嘿嘿
之後番到屋企我狂洗命**
係咁啦"放學去2%睇33
係牙"我今日上PE,,玩好似棒球既物體,,比人撞到排牙都冇啦:>不過好中2玩牙"
成班仆街仔係到周街跑>3333<"
係咁*
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
我依家好FREE,,冇錯
冇左你,,我的確有唔慣,,
但係我比之前更加開心,,
唔知點解我好應同敏彙同牙敏講既野嫁,,
我同CY,,茵茵,,牙敏,,敏彙佢地一齊我仲開心過之前
呢句的確係真心話"
我地冇可能好似之前咁嫁嫁啦"一定冇可能"
以前還以前**
以前我夠信我既朋友
唔會出賣我,,唔會同我爭野,,唔會同人地講...
唉*
算啦算啦"當我冇講過...
我突然間諗到我句精句,,哈哈
唔好問點解啦,,唔該!我唔中2解釋
同時我都冇必要解釋**不過我冇錯,,一定冇****
((仲有...如果有野講,,唔可以光明正大咁講GE咩"一定要用悄悄話-00-"
如果咁要面既話咪唔好講LO*)) |
2006 年 2 月 23 日 星期四  |
暈陀陀~  |
分類: 未分類 |
今日,,番學啦"一個人"極FREE**
嘿嘿**MATHS堂去3C班...
生日快樂牙*JOYEC>3<"
成堂睇鬼故書~好驚"驚到我隻手都凍洗**極怕...
CY同我講個張鬼相,,但係我都睇唔到GE!!>3<好驚牙
走個時見到...狗狗狗同黑仔((如果我冇睇錯嫁話))-3-"
番到班房大嗌...好驚牙MA!!>3<"
唉*LUNCH啦...出去食牙今日"
之後極暈...D野係到狂轉"好驚...
好似飲醉酒咁好辛苦**...
仲比CY問我係咪飲過酒黎-.-
之後我企唔穩...幾咁恐怖呢!!>/\<
唉*頭先發CY同美雲BB脾氣~唉...
之後番屋企,,即刻浸水...好嘆>W<嘿嘿
珍珍今日話我,,係LO*咁咩都係我唔岩嫁啦"咩都係我錯LO*
仲想我點喎...唔通同佢講清楚咩"我覺得冇咁GE必要喎~~~
唉*算啦"過得一日得一日XDD
我的精句:E~你MA唔係好多朋友嫁咩~你咪去搵'你XX'LO***
好野~我聽日一定一定一定要上PE堂牙,,好耐冇上過啦**
PS,,E~黑仔,,又話一齊食LUNCH GE-3-"冇唔見人**哈...覺得好白痴TIM*>3<
|
2006 年 2 月 22 日 星期三  |
| 非真心既朋友,,要幾多冇用啦" |
分類: 未分類 |
好想喊牙"
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
TELL ME Y!!! |
2006 年 2 月 20 日 星期一  |
| 嘻嘻 |
分類: 未分類 |
上緊CE堂*((MMLC))
偷玩電腦>w<
頭先上中文,,敏彙好勁牙>3<
`我的偶像!!嘿~今晚再打過"
好危險牙依家 @V@
仲要係到扮乖***>/\<
係咁先,,, |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 26 | »
|