LingLingkoey
暱稱: 細細粒的KoEy_玲玲”
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-04
2006-06-18
"__"
2006-06-16
World Cup
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 52
今日人氣: 4
累積人氣: 4604
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 25 日  星期六   晴天


我的身邊** 分類: 未分類

今日好開心!!我發覺原來我身邊有好多人好錫

XENIA就你第1個"係事情發生之後,,佢係第1個同我講咁多安慰我既說話嫁,,

佢仲教識我好多野"過去還過去,,

[[忘記過去,,努力面前]]

無限個THZZ比佢,,CY,,茵茵,,敏,,敏彙,,KELLY,,牙珍同好多人兄:]

唉**

---------------------------------------------------------------------------------------

今日番榮茵喎...哈~我睇番之前D人寫個D名名

第1個睇到牙敏個名,,嘿!仲有好多好多啦>V<"

之後去[白]啦一路行,,一路低頭...因為對面+V+

好樣衰咁!

上到去同D F.3吹水,,哈-3-又比人笑啦!

同比D野牙珍睇*

之後比媽咪叫我[的]細佬番學牙!!FUCK!!!!!!!!!!!

搞到我冇得去見MISS!

我細佬激到我喊,,狂喊*好慘咁"妖@/\@

之後3點幾同牙敏食LUNCH**嘩~爆爆正牙:>

牙敏隻[2玩]令牙"我個隻一早比我[對林]啦...

狂講牙咩咩咩,,好爽牙"^^

我不要給她咁染呢!!

講通宵,,哈哈

唉*我冇左個FD牙,,牙敏都冇左個FD  TOO!好慘牙我地

牙敏個句:有咁耐嘟嘟,,有咁耐嘟叫"嘩**好正牙

仲精過我句精句!!嘿~嘿~

之後去7仔,,[令]野,,嘩*牙敏勁爆爆~

PINSESS++PINSESS!!好野野~

之後又講個D野啦~講左成日"嘩**好令牙"YAYA~

佢D野咁多,,我地行左成日都講唔完牙">3<

之後3X書局牙,,我想要周[[麗]]淇個本書牙,,THZZ哈哈

哈哈~好樣牙><"嘿~之後又周街行啦"

發覺同牙敏行先係最最最正嫁"好開心心

PLAYBOY袋哈~又笑___

又講啦"><牙敏係好慘嫁...

之後,,下雨喎=口="

若無其事牙^^"

係元朗廣場BUy NIKI書同,,什麼什麼甜甜圈的約定牙

牙敏都BUY左呢!!簡書都簡到6點-00-"

之後行左好耐好耐啦"

搭霸王車~~

天黑黑!!~去[[X碼通]]

*111#<<JUST  REMEMBER  IT!!

NOT  YOU  AR,,牙敏!!你係PEOPLE黎嫁,,傻婆婆~

之後去秘密地點到BUY野>3333<"

係咁啦"番屋企**又有蝦look野啦"

[[你]]唔通牙敏比我咁染左"哈哈...死啦><"牙敏牙

咩[[你]]牙...好搞野"><~><~><~><~><~><~><~><~><~><

爆笑笑*******

之後我就享受人生,,

之後同人msn啦"好開心,,好多人都好錫我啦**THX好咁動牙

之後,,咁LOR]]*冇咩LU*嘿嘿

PS,,MISS話我下年可能有得讀精英班牙,,好YAYAYA牙>333<

     我要比心機D牙"下年點都唔要再讀屎班牙牙牙牙牙~~~YA!



2006 年 2 月 24 日  星期五   晴天


好正唷** 滿足 分類: 未分類

今日激開心牙,,

我今日一返到學我就同人講我要比心機讀書,,下次TEST拎第1

((我之前係唔知GA,,))

之後洛去啦"我仲笑住咁講,,''洛B有得拎都未輪到我啦''

點知個人就叫我個名名,,哈哈>3<

我呆左一陣先出去!!

>/\<好咁動牙!!!!!!!!!!!!!!牙BA,,牙媽,,我得左啦-3-"

好開開心心牙

好多人同我講,,公是公是牙

不過,,我最同我講公是既冇佢份,,好唔開心牙

不過*唔打緊啦"

嘿嘿"

我係咪發緊夢者**

之後我同劉SIR講我吹雞!

佢O咀咁望住我>V<"哈哈

原來我班係第1,,級係93喎~嘿嘿

之後番到屋企我狂洗命**

係咁啦"放學去2%睇33

係牙"我今日上PE,,玩好似棒球既物體,,比人撞到排牙都冇啦:>不過好中2玩牙"

成班仆街仔係到周街跑>3333<"

係咁*

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

我依家好FREE,,冇錯

冇左你,,我的確有唔慣,,

但係我比之前更加開心,,

唔知點解我好應同敏彙同牙敏講既野嫁,,

我同CY,,茵茵,,牙敏,,敏彙佢地一齊我仲開心過之前

呢句的確係真心話"

我地冇可能好似之前咁嫁嫁啦"一定冇可能"

以前還以前**

以前我夠信我既朋友

唔會出賣我,,唔會同我爭野,,唔會同人地講...

唉*

算啦算啦"當我冇講過...

我突然間諗到我句精句,,哈哈

唔好問點解啦,,唔該!我唔中2解釋

同時我都冇必要解釋**不過我冇錯,,一定冇****

((仲有...如果有野講,,唔可以光明正大咁講GE咩"一定要用悄悄話-00-"

   如果咁要面既話咪唔好講LO*))



2006 年 2 月 23 日  星期四   晴天


暈陀陀~ 熱情 分類: 未分類

今日,,番學啦"一個人"極FREE**

嘿嘿**MATHS堂去3C班...

生日快樂牙*JOYEC>3<"

成堂睇鬼故書~好驚"驚到我隻手都凍洗**極怕...

CY同我講個張鬼相,,但係我都睇唔到GE!!>3<好驚牙

走個時見到...狗狗狗同黑仔((如果我冇睇錯嫁話))-3-"

番到班房大嗌...好驚牙MA!!>3<"

唉*LUNCH啦...出去食牙今日"

之後極暈...D野係到狂轉"好驚...

好似飲醉酒咁好辛苦**...

仲比CY問我係咪飲過酒黎-.-

之後我企唔穩...幾咁恐怖呢!!>/\<

唉*頭先發CY同美雲BB脾氣~唉...

之後番屋企,,即刻浸水...好嘆>W<嘿嘿

珍珍今日話我,,係LO*咁咩都係我唔岩嫁啦"咩都係我錯LO*

仲想我點喎...唔通同佢講清楚咩"我覺得冇咁GE必要喎~~~

唉*算啦"過得一日得一日XDD

我的精句:E~你MA唔係好多朋友嫁咩~你咪去搵'你XX'LO***

好野~我聽日一定一定一定要上PE堂牙,,好耐冇上過啦**

PS,,E~黑仔,,又話一齊食LUNCH GE-3-"冇唔見人**哈...覺得好白痴TIM*>3<

 



2006 年 2 月 22 日  星期三   晴天


非真心既朋友,,要幾多冇用啦" 分類: 未分類

好想喊牙"

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY

                     TELL  ME  Y!!!



2006 年 2 月 20 日  星期一   晴天


嘻嘻 分類: 未分類

上緊CE堂*((MMLC))

偷玩電腦>w<

頭先上中文,,敏彙好勁牙>3<

`我的偶像!!嘿~今晚再打過"

好危險牙依家     @V@

仲要係到扮乖***>/\<

係咁先,,,