真係好耐好耐冇打blog啦!!
突然想打返...
_______________________________________________
18-19 sport day
今次只係報佐跨欄= =
估唔到初賽會拎佐第1
跟住成日就係到hea..
第2日
決賽黎到(淆底)
心諗點會嬴到大b
但咁都嬴到^^真-6
撞佐3個欄"撞到損埋
________________________________________________
20號
呢日成班友去佐溜冰..(第一次)
去到又一城.............
又食kfc
食先就去溜
一開頭都係mama地之後先識識地
跌佐幾次----瘀埋
對鞋整到損埋...慘!!!!!!
呢幾日都幾開心
|