今日係我笫一日用qooza!! 等我講吓琴日發生咗d咩啦... 琴日係上學期期考既LaSt DaY,考完成個人都輕鬆曬(超正) 放咗學就同我個班既新組合MA²JK一齊搭bUs落淘大... 落度淘大,我地就行路去MeGaBoX買戲飛-3- 買完戲就一齊去食飯啦... 食完飯仲要陪佢地行咗一陣街-3- 行完就走啦... 係去MTR既途中發生咗d野(不過唔講得) 翻度屋企我就做咗一件好大膽既野(秘密) 今日講咁多先