|
|
| 2007-12-08 |
分類: 未分類 |
今日係一個重要既日子-33-
但係唔可以出街,,
好唔開心呀,,
係屋企唔知做咩好,,
唉,,
唯有等聽日啦,,
|
| 出爐時間.__.`:2007-12-08 10:17 AM留cm ahhhh`` [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-12-03 |
分類: 未分類 |
呵呵"好耐都冇打過qooza了*]]
依家補打啦~]]
-------------------------------------------------------
星期六,,
我同康.偉.儀去GrEeN BoX唱K,,
去到之後,,
點左好多飛輪海既歌*]]
亞綸好令仔哇~~*
但係唔知點解偉串儀矮,,
搞到人地喊左,,
搞到我冇得聽夏雪果首歌,,"
討厭啦*]]
睇到愛到MV,,
哭了,,真係忍受唔到亞綸坐輪椅既樣..
心情好難平伏,,
明明已經睇左咁多次啦,,
都係會喊出泥,,"
嚇親康*]]唔好意思啦- -"
唉,,
依家有D討厭儀,,
佢話我搞到佢愈黎愈憎飛輪海
仲話棒棒堂好過飛輪海TIM丫*]]
愈講愈火...
----------------------------------------------------------------------
星期日,,
好悶丫,,
係屋企發夢,,
好掛康丫~~~*]] |
| 出爐時間.__.`:2007-12-03 10:36 AM留cm ahhhh`` [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2007-11-28 |
分類: 未分類 |
今日好似好多唔開心既野,,
朝早,,
冇帶[少年心],,
比鄧sir罰企\口/
-------------------------------------
小息,,
唉,,
話咁快就過左,,
冇野好講,,
--------------------------------------
午膳小息,,
好玩好多,,[有康嘛-v-"]
但係有d唔開心,,
康唔知去左邊,,
原來佢行左上少少,,
搞到我搵唔到佢,,
佢以為我同d fd子玩到唔理佢,,
係到呷乾醋,,
嚇死我啦,,
都唔知發生咩事-﹏-"
諗番起滿開心的"
因為佢著緊我先呷醋呀,,呵"
------------------------------------------
世史堂,,
冇帶書,,
又比人罰企____xD"
MaTHs堂,,
訓左15分鐘都冇,,
比個呀sir話我訓左半堂,,
真無奈*]]
--------------------------------------------
放左學,,
我同儀,偉去公園等康"
今日還滿冷的"
坐到7點番屋企__~
昆我老豆4點幾鐘番到屋企___xD"
--------------------------------------------
期待聽日哇~留cM子哇~ |
| 出爐時間.__.`:2007-11-28 10:31 PM留cm ahhhh`` [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|