|
|
| 2007-11-12 |
分類: 未分類 |
今日勁無奈,
兩個FD約我出去,,
唔知做咩,,佢地仲食埋煙呀,,
之後我地番小學-33-
探何老師同唐老師,,
仲有,,
我都係認左佢,,
係,,我係同佢開始左,,
你地唔好再煩我啦,,
要講既係咁多,,
By:寒
|
| 出爐時間.__.`:2007-11-12 06:21 PM留cm ahhhh`` [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 無聊o既一日______呵xD" |
分類: 未分類 |
今日織果個條頸巾無啦啦打結,,搞到我又要拆過再織,,再織已經麻煩啦,,仲要拆都難,,激死我啦.
今日又整左閃字,,第一次整,,整得好樣衰-w-不過都送左比人,,希望佢中意啦,,
By:寒 |
| 出爐時間.__.`:2007-11-11 04:11 PM留cm ahhhh`` [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 悶``_____xD" |
分類: 未分類 |
今日係我開呢個QOOZA既日子,,,我決定放棄XANGA啦,,,因為XANGA整得唔好= ="希望呢個可以整得好D啦~
請大家留低CM呀,,多多支持呀~
By:寒,, |
| 出爐時間.__.`:2007-11-10 09:37 PM留cm ahhhh`` [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
|