今日去左將軍澳既教會,,都係個老鼠捉嫁,,
我驚悶,,拉埋康一齊去~
我地本身約好左2:15分係TKO既地鐵站等,,
點知老鼠又改左時間,,改左2:20分,,
咁我同康就係調景嶺消磨時間,,
坐到差唔多夠鐘,,
就去將軍澳喇~
去到之後,,等左5分鐘到(我地好準時,,2點19分50秒就到左)
老鼠先到- -,,仲要因為佢去買包,,所以遲左,,
行左一大段路,,先到果個咩咩小學,,
入到去,,心入面得「後悔」兩個字,,
仲要捱到5點?!彩佢都傻,,
我同康3點半到即閃,,
冇野做,,就遊商場-v-
遊完將軍澳去寶林,,去完寶林再去觀塘,,
行到腳仔軟曬,,但係好好玩- -"
之後,,康送我番屋企,,
發生左1件事,,呢件係咩事,,我諗,,係我同康之間既秘密啦~
By:寒 |