呢幾日冇咩點打qooza
why????
呢幾日,我都好忙咁慶祝我o既生日
星期五{夜晚},我同我屋企人一齊出咗去香港仔食味千....[好味ing~]=P
星期六...我補完習之後..我跟住番咗銀樂....[失望ING~]
琴日,MUM同我慶祝我生日....送咗部電話比我....<-超型....I like it
今日我生日....好多fd都送咗禮物比我...超開心...
差5多全部都係關於(飛輪海)...型爆..
好彩我今日生日暏..BECAUSE今日5駛比佢打....
FOREVER REMEMBER THIS DAY
|