哇...>,<測驗第一日..... 死得喇...份英文差d做唔哂!!! 本人真系退步左~~ his都ok==v 今日先發現...原來墨魚d 射key技術..出乎意料之外.... M3真系慘...成個g5有22個要比人落yellow paper-.-(ps:我系其中一個) miss WONG真系外表還可,內女(ps:唔識打果個''女'')癲婆~>~ 放學又返屋企....做maths-0-' CM ARRRRRRRRRRRRRR