今日上左頭7堂....
食完飯...等到1:30去操場集合
之後就出發去香港文化中心...[搭左好耐車]
去到,又見到好多其他學校既學生(有香島)
見到小學同學(鄭沅汶)^^[好耐冇見]
入到去坐,我地已經覺得好眼訓!!
Miss話管風琴好少有音樂會....佢都想去睇.不過唔得
開始左喇,好悶!個管風琴既演奏好嘈,同埋好似催眠曲
搞到d人訓着哂,隔離學校成排訓哂!
超悶......