今日好唔開心.....
上堂成日發夢,都聽唔明老師講咩
班房好靜,少左好多人....
週會聽埋d無聊野,唔想聽
聽日要數學Quiz =3=
中文堂:呀sir要我地講笑話
有d人講得唔好笑,不過有d人講得超好笑
我聽日到我要講,我根本就唔識講,我未講都已經笑死左
之後放學又要練英詩,我地又整到miss好嬲
聽日要練,都唔知要練到幾多點...
英詩就快要比賽喇= =
呀妹,文詩老弓 生日快樂!!!!