今日好凍呀!!
你個衰人,激死我喇!!點解你高得咁快嫁,你就快高過我喇!!
放學又要去練英詩
好慘........不過我地讀得好好笑
老師本來唔開心嫁
但係聽到我地讀既時候
就係到笑^^
今日冇咩好寫!!