今日3:10p.m出門口,係西鐵站集合
之後我地搭西鐵去屯門.......搭K52去龍鼓灘
搭左超耐車
我地去到朱古力燒烤場BBQ
我地有好多人(大約22個),但係少左個好重要既人物...佢係......
我地燒得好開心.....
有d人好中意燒棉花糖同埋麵包
有d人狂係到打nds(冇人理佢地)
你地狂玩電話鈴聲!笑死我啦,都唔知咩黎嫁
我地由4點幾燒到8點半
之後我就返屋企
我好開心呀,第一次自己同fd去班會活動去到咁夜^ ^