感覺已放下了,,
心情也感平伏多了/﹏\''
thz,,"雪魚"陪我癲左兩晚,,
我系一條分格線
朝早,,等到小巴黎先記得冇帶錢,,
嚇餐死,,好彩冇遲到/﹏\''
英文reading,,還可以吧,,應該有一定的分數吧=3=''
writing;;頭個篇都吹到d野出黎,,
第二篇,,game over,,題目都解錯,,ps;;超冇能/﹏\''
放學,,仲要俾人caLL左去打機/﹏\''
and,,吾知點解聽日考中文,,but我e家溫緊商業,,
ps;;sosir d練習超gd/﹏\''
努力努力,,吾要俾人睇死,,
我也有能力更任何人比高下的/﹏\''
|