番左4日終於都有得放假了,,
超吾開心囉,,今日''
無啦啦上經濟果陣俾人迫玩psp"
仲要俾ar sir收''
仲要星期一作一百字俾佢''
跟住maths又系到抄抄抄''
電腦,,拎左條usb落去叉電''ps叉左3個鐘甘滯都未叉滿"
超gd,,miss kwokkwok今日冇番,,吾駛拍片''
lunch留左系mmlc check野''
英文堂超慘,,出左去講野/﹏\
仲要俾人話我地系馬嬲''
放學果陣,,俾so sir留左一陣,,
跟住仆左落去Mtr Station搵Yummy搭車''
上佢屋k等佢換完3,,就去左西九行''
食完吉野家,,仲要俾人拎左30蚊去掟彩虹,,窮死左/﹏\''
跟住,,11點幾搭車番屋k,,超眼訓''
|