尋日朝早11點幾出左青衣城,,
搵左個fd行到點幾,,yummy先黎到''
ps;超令的直髮喔''
跟住hea左陣,,就去左睇[天使與魔鬼],,
ps;我好專心睇架,,
but,,由頭到尾都吾知套野講咩/﹏\''
跟住又出左荃灣兜,,悶死左,,
行完去深水涉食油渣麵,,''
跟住送yummy番屋k,,
then同個fd搭車番屋k了,,
6-1-09''
英文堂,,系到報告= =''
數學,,做到訓左''
小息還是訓''
中文,,個測驗又冇滿分了/﹏\''
普通話,,好無聊甘改完份野,,就睇片
睇到完lunch,,
生命教育,,超快手甘做完份野,,就訓左''
訓醒落去體育堂/﹏\''
放學又去左釘野,,
釘完去english centre,,等mays放工,,
跟住都番屋k了,,
|