今日嘉寶黎左,,同翠娥一齊租左兩隻碟睇
「惡懼鬥室」同「咒怨2」
「惡懼鬥室」帶出左一個值得令人反思的議題
我都諗左好耐,到底人到左極點的時候,
會點樣保護自己OR點樣表露人性呢?
人類真真正正的內心是如何的??
真是值得思考一番!!
6點半返到屋企
即刻去左百佳買送
今日煮左:
玉子豆腐
紅杉魚豆腐湯
回鍋肉
涼拌豬腳
3送1湯
爸爸+媽媽清晒...
@@
這些日子還算過得輕鬆
過得有點意思...
明天,,
好好的為店裡做點事...!!
加油!!
P.S 難以忘記你冷酷卻溫暖的簡單問候
謝謝你。永不遺忘。
|