好痛啊
成日整親
仲要係左右手添...= ="
今日落去買送
點知唔記得拎走
要麻煩百佳姐姐幫我問個女士攞番
真係唔該晒!!
今日個個都失魂落"拍",,
徐sir上PA嘅時候,,
失魂到唔知飛左去邊...
**************************
點解個個男仔都唔識分生抽同老抽嫁!!??
真係.....
p.s.多謝miki的小禮物喔!!^^