2007年1月19日快樂吧!!
WPBC:: 一邊睇新聞一邊聽書
原來有D野唔學真係唔知,,~!
CHIN:: 問靜靜借左書,,教「醉翁亨記」
MATHS::同穎E,馬仔吹水...
ECON:: 繼續吹水+聽書 -- 物質=感情都是需要代價交換的嗎?
LUNCH:: 得知MIKI的事,,,
多謝LINGLING的餅餅,,好硬好味好香!! ^^
COMM:: 過得好快好輕鬆~!
ENG*2::訓左2堂
Please,Miss Ma Lai Yan,
If you want to sing,
OK!
We will support you!!
O.L:: 過得快而放鬆~
thanks, ma~
A.school:: 去左 Kwai Fong WITH BOBO
是考驗的時候了....
買左冷,,織條頸巾俾老媽子
我應該更加錫屋企...
補番以前失去的時間!!
7:00PM 返屋企,書買唔到,,= ="
**************************************
陳奕迅 - 富士山下
To: 敏如,miki,文欣
無疑地我地已經處於好遠好遠嘅距離,,
我知道咁樣嘅關係
會一直咁落去
畢竟大家都有自己的空間及想法
有時候,自己有一d唔開心又或者開心嘅事
都真係好想好想第一時間同你地講
因為我知道你地一定會幫我同支持我
呢個亦都係我可以得到快樂的資格
唔知係咩原因
大家對呢段友誼嘅熱情好似減退左
又或者係我個人吧?
我感到可惜亦都感到不知所措
因為我真係唔知點樣可以keep得好d...
呢個亦都係我冷漠嘅原因吧
我發現有時候真係唔知點插嘴
唯一可以做同能夠做嘅只有傻笑
我也覺得自己好假...
|