2007年1月15日沮喪!!
對自己嘅大意好失望
知道自己已經改變左對考試嘅態度
以前,,都會期望個分會高,,
宜家睇嘅係過唔過到合格...
07嘅目標,,
好好 train 自己
唔好再俾自己以「份卷好難」做籍口!!
人地不斷進步
但我就不斷退步
如果一直咁落去
一定會留級
我唔想到時先後悔....
****************************************
WPBC::60/100 ↓4 marks 衰左係20分的架構圖...= ="
COMM::48/80 ↓16 marks 無話可說,,扣下扣下得番48... = ="
MATHS::卷(I) 24/100 (II) 28/50 ↓40 雖說難,太大意
ENG::(1A) 22/50 (1B) 60/100 (會話)71/100 閱讀理解真係好差...
PA::51/100 ↓7 marks
CHIN:: (III) 60/100 (綜合能力) 53/100 連中文都咁差...無言以對。
我該如何自處?
|