Luen0218
暱稱: 依戀
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
day650
2011-06-01
2011-04-05
day509
day540
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 335
留言總數: 199
今日人氣: 1
累積人氣: 17373
2007 年 1 月 15 日  星期一   晴天


2007-01-15 分類: 未分類

2007年1月15日沮喪!!

對自己嘅大意好失望

知道自己已經改變左對考試嘅態度

以前,,都會期望個分會高,,

宜家睇嘅係過唔過到合格...

07嘅目標,,

好好 train 自己

唔好再俾自己以「份卷好難」做籍口!!

人地不斷進步

但我就不斷退步

如果一直咁落去

一定會留級

我唔想到時先後悔....

****************************************

WPBC::60/100 ↓4 marks 衰左係20分的架構圖...= ="

COMM::48/80   ↓16 marks 無話可說,,扣下扣下得番48... = ="

MATHS::卷(I) 24/100  (II) 28/50  ↓40 雖說難,太大意

ENG::(1A) 22/50 (1B) 60/100 (會話)71/100 閱讀理解真係好差...

PA::51/100 ↓7 marks

CHIN:: (III) 60/100 (綜合能力) 53/100 連中文都咁差...無言以對。

 

 

 

 

我該如何自處?