im sd

2008-07-31

 

今日同我咗我家姐同細佬去書城`

我地過左關之後就去左搭巴士...

去到落咗車之後.有個着到成日貴婦look嘅姐姐(吾知算吾算呢?!)

嗰所謂嘅姐姐走埋黎問我哋係邊到搭車.

我哋三個亂咁指佢去.指完都吾知係吾係xd

 

sd now:2008-07-31 09:30 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]