im sd

2008-07-20

 

我覺得幾好聽;D

個細佬係到扮緊周杰倫XD

 

sd now:2008-07-20 02:26 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]