im sd

2008-02-25

 

今日終於吾使再俾林sir偷我地既校本堂la,,抵佢死!?哈

去禮堂上週會`{睇所謂既英文話劇*}

睇完1大輪都吾知佢個話劇係講乜東東?!

雖然唔係甘知佢講d乜,,但都幾好笑ah`吾錯吾錯

呢d先至叫有水準ah ma,,吾明佢講乜我地都識得笑幾聲出黎!*嘻

掌聲鼓勵`拍拍拍

sd now:2008-02-25 08:14 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]