im sd

2008-02-26

 

今日英文堂超搞野`嘻

上左冇幾耐,,我已經係到暈遊四海了!?

我呢d聰明人點會遊得甘冇技巧ah,,

1見miss chung話要讀野,,我又由四海番來la*哈

我隔離果個遊得真冇技巧*{話甘快又卑miss chung發現左!?}

專個頭我左手面果個又卑人發現左佢係到閉目養神la?!

不過後面果d先至叫高手ah`勁係到***

sd now:2008-02-26 05:16 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]