im sd

2008-03-20

 

前果排又要考試加上我部腦又死左`

所以n甘耐都冇打到日記仔*今日悶死t0t

之後去左田令仔個blog到狂留cm*{知到左好多好多佢呢排既野xdd}

今年佢個生日我絕對吾會令佢失望既,,佢上次卑甘多野我*

田令仔,,我吾會令你失望既`XD

sd now:2008-03-20 11:36 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]